Santa lucia

Hej hej alla goa vänner
Brrrr kallt ute men hur myckert vet jag inte för våran termometer vill inte
och vi har bytt batteri idag men den är hel knas änn då
men kanske bara bra att inte veta
idag var jag och en kompis och hälsade på en annan vän det var trevligt
och sedann fick jag handlat åxo så slapp man släpa som en annan galning
eller kanske säga peo slapp och handla hihihi
och i morgon ska jag i väg och fika ska bli trevligt ska bjuda på fikat i morgon
som att hon har fyllt år så kan man ju passa på
ja just det jag glömde berätta vad som mer hände igår när jag kom hem från skolan
där låg mina meduciner tripp trapp trull på bordet VA !!!!! jag hadde glömt att ta dom
jag som alltid brukar vara noga att ta dom
jag tyckte jag mådde lite konstigt men tänkte inte på det
som att jag hadde vaknat upp med huvudvärk
jag ringde min gumma igår från småland jisses vad förkyld hon var vi fick inte pratat så länge
så jag tänkte jag ska ringa henne nu efter jag har bloggat klart 
så jag får kolla blogg rundan lite senare 
ja idag är det ju lucia ja vi firade inte det så myckert som vi har ju inga barn
eller barn barn som man kan titta på
och jag har ju inget jobb så jag får ju inte se något dom brukar ju ha lucia tåg
men peo var nere på liljas och köpte en lusse bulle och peppakaka
så den kan vi mumsa på till julkalendern sedan
 
på dom flesta ställen  ibland kan det vara trist att man inga barn
har men tyvärr kan man inte välja här i livet
när jag var liten så trodde jag det var så enkelt
jag sa att jag skulle ha två pojkar och två flickor  hihihi 
nehe nu ska jag ringa min gumma min 
ha det så gött och en trevlig lucia puss och kram 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: pia veber

Tack gumman för ditt samtal, skönt att höra din röst. Saknar dig massor, fortfarande lika förkyld, Ha en bra dag, Hälsa alla.

2012-12-14 @ 07:25:07
URL: http://vagensomgillarhost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0