Pust stonk flämt

Hjälp vad denna dag har varit lite för myckert 
Nu har jag ont i var ännda kropps del
jag har haft fult ös hela dagen jag har varit och handlat julklapp till min älskling
den blev en aning dyrare vad jag hadde tänkt mig så han får nog bara den
sen har jag postat ett brev som skolan skulle ha när jag hadde svarat klart på frågorna
och köpt en hel massa lotter till jul åxo men inte tror jag att någon av oss blir rika för det
och varsin uppe sitta bingo lott som om ni mins så spelar vi bara på upp sitta kvällen bingo lotto
sen har jag gjort midag till jan och lena skulle koma
sen har vi åxo varit på netto och köpt julskinka men jag tror nog att jag fick lite hjärnsläpp där inne
jag tänkte tänk om det inte räcker med en så jag köpte två
sen var jag en snabbis inne på kappahl och köpte mig en fin tröja jag ska ha till jul tror jag 
hadde tänkt att skulle ha ett present kort till lena åxo men hon var med så det blev inget med det 
så kanske fixa jag ett på hm på maxi i morgon få se 
 
sen drack vi kaffe när vi kom hem igen och jan och lena åkte vid  halv åttta
ja just det jag fick ett telefonsamtal under den tiden det var en god vän till mig
men jag bara gäspade hela tiden så hon tyckte nog inte jag var så rolig i kväll
men vi ses i morgon vid nio för då ska vi ner och handla lite 
vi fick ett nytt julkort idag från min älskade kusin och familj kul
hon gör egna fina kort sen sätter hon alltid en fin bild på familjen eller hunden
 nu fick vi en bild på deras söta vovve izor 
ja här hoppar jag fram och tillbax mellan raderna sorry
har ont och känner mig lite stressad måste in i duschen åxo inan serien mordet i sandhamn 
så jag slutar här få se om jag orkar gå en blogg runda senare annars tar jag det i morgon
Ha det gött alla goa vänner/bloggare där ute puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0