Jisses vad det blåser ute !!!!!!

Hej hej alla goa vänner 
Jisses vad det blåser ute tur att man sitter inne
jag hoppars verkligen inte det blåser eller snöar i morgon
när man ska ta bussen till skolan i morgon
det är sista vec i skolan sen är det slut ja undra vad som händer sedan
lite jobbigt när man inte vet vad som händer
men man få ta en dag i taget och hoppars att det löser sig 
 Sorry mina vänner
jag skrev att så myckert bättre va sista dagen  igår men det var det ju inte
Darin skulle och ha sin dag det hadde jag helt tappat
men orkade inte gå in och rätta till det igår så det fick bli idag i stället sorry
men vilken tur att jag hadde fel nu får jag ju en dag till ju
och titta tror nog att jag ska köpa cd med dom i år
nog om detta vad har hänt idag
jo vikat i hop tvätten och pluggat m,m
jag ska ta snart gå in i ducshen åxo har inte hunnit med det ännu
så man är klar till julkalendern
ja just det peos syster ringde till peo åxo
och kollade om han kunnde ta ledig när vi ska handla till julmaten
men det är ju inte ännu blir först om inte denna fredag nästa fredag
 sen pratade hon att dom vill redan komma till oss på lördagen
dom brukar komma på upp sitta kvällen vi brukar förbereda
julskinkan och rebenen och jansson och risalamaltan
sen brukar vi åxo spela bingolotto och det är den ännda gången vi spelar det
men jag vet inte riktigt om jag vill att dom redan ska komma till på lördagen
tycker nog att det räcker på söndagen allså missförstå mig inte
jag tycker det är kul att ha sälskap och jag gillar peos syster
men i bland kan hon bara vara för mycket
och det är så myckert som ska göras
och då vill man gärna bara vara och krypa upp till min älskling och mysa
sen ska dom åxo låna våran säng och vi ska ta den i gästrummet peos gammla
och det är ju ingen stor säng så då blir det nog varmt när vi ska trängas i den
vi ska prova den en dag se hur det går
det gick ju bra när jag kom ner och hälsade på peo men då var man ju ny kär *fniss*
Nu innan jag sluter så kommer lite julbilder hos oss

 
ute i gården

 I gästrumet
 I köket 
I tv rummet
Våran julträd
Adventstaken
TOMTEN i hallen 
ja nu får det räcka för denna gång nu ska jag hoppa in i duschen
ni får ha en härlig söndag ha det gött puss och kramiz 
Bye bye
 
 





 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0