Hoppar in lite snabbt

Hej hej alla min a goa vänner 
Idag har det gått sin lilla gång
vi har tvättat och jag har pluggat
och sedann har jag varit ganska trött vet inte om det är sockret som spökar
vi åkte inte till mina vänner idag hadde ingen ork till det
och sen måste jag försöka varva ner lite för annars blir det nog inte bra
jag tänkte att jag snart ska kolla på leila julbakar på tv
sen kommer ju sista  avsnittet på så myckert bättre trist tycker jag
sen är ju snart denna dag slut 
så få vi se vad som händer i morgon 
ni får ha en härlig lördag ha det så gött puss och kram 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Det är bra! Ibland måste man säga "nej tack" och varva ner lite.

Kan glädja dig med att det är ett avsnitt kvar av "Så mycket bättre". Nästa vecka kör de duetter. :)

Puss & kram, tillbaks!♥

2012-12-08 @ 23:41:10
URL: http://aprilsus.blogspot.se/
Postat av: Anonym

Hej gumman, det är helt ok att tag det lugnt, Ha en bra andra Advent, puss kram

2012-12-09 @ 10:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0