Fika dag

Hej hej alla goa vänner 
ja jag vaknade upp som tidigt som vanligt och huvudvärk men tog en alvedon
den gjorde susen denna gång försvann ganska fort idag tur det
som att jag skulle fika med tjejerna idag vi hadde trevligt
sen har jag gjort middag blev korvstroganoff och pasta
och pluggat har jag åxo hunnit med det gick ganska bra
och ett jul kort har jag åxo fått  första år det var min ungdomsvän birgitta med familj skoj
hon brukar inte sända julkort men i år fick jag
hon tänkte nog denna gång ska jag skicka ett som att jag får av er varje år
men hon är bättre på att ringa änn jag
så det går jämt upp tycker jag nog men glad blev jag
och nu snart ska jag titta på mordet i sandhamn  snart
ja så sog min dag ut 
Jag har komit på mig själv när jag bloggar
så berättar jag en massa vad jag ska göra
så gör jag inte allt detta ,,,,kommer annat i mellan
så nu har jag bestämt mig att jag bara skriver vad som har hänt när jag har gjort detta
så känner jag att mitt samvete mår bättre hihihihi
ja ni vet ju inte detta bara jag men nu vet ni 
nehe nu ska jag kila vidare ha det så gött och en härlig kväll puss och kramiz
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Hej, hej, vännen!
Skönt att huvudvärken släppte, så du kunde ha en trevlig fika stund med dina tjejer. :)

Jaså! Du håller inte allt du skriver om!? "Fniss, fniss" ;) Tycker inte du behöver ha dåligt samvete över det, för det är ju något vi läsare ändå inte visste något om, för än du nu avslöjade detta.

Fortsätt du att skriva som det känns bäst för dig. Kikar inte in här för att granska dig på något vis, utan helt enkelt för att jag tycker det är trevligt att följa dig i din vardag. Att det kommer saker emellan känner vi nog alla igen.

Ha det gott! Jag hoppas din onsdag blir en bra sådan.
Massor av kramisar!♥

2012-12-19 @ 11:39:35
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0