Bättre idag

Hej hej alla mina goa  vänner 
Idag mår jag bättre fast att jag vaknade upp med huvudvärk
men tror jag vet varför har nog drukigt lite för litet och nu är huvudvärken borta
min stackars älskling har ont i sina armar av allt skottande
jag sitter och väntar att han ska komma hem  och äta frukost
Ubs nu ringer mobilen
det var min älskling han kommer inte hem till frukost
han tar det på liljas med en jobbar kompis
jag skojade lite med han vem har sagt att han får låna dig
men han fattade inte han ska inte låna mig han har pengar själv
ja men det var ju inte så jag menar och försökte förklara
men då sa han men jag har åxo pengar själv
ååååå se killar men ni fattar vad jag menar va?
så nu sitter jag här och äter mig en smörgås i stället och fortsätter att skriva här
det brukar inte vara mitt vanligt fall att sitta här och äter
jag har funderingar att gå ut lite har ju inte varit ute sen jag blev sjuk och skulle vara skönt
och kanske man  tillfrisknar ännu mera jag tror att den friska luften kan få en bli lite piggare
sen skulle jag åxo behöva gå till liljas och köpa ett långt bröd
för jag har tänkt mig att vi skulle äta kycklingparty vingar idag med bröd till
jag måste få frysen mer tömt så man kan få plats med julmaten
plus jag tänker inte äta ute mat idag brukar vara oftas det när jan och lena kommer
varför vet jag inte men oftas blir det så
 så det blir sen middag idag så jag får ta ett lite mellan mål på middagen
som att jag inte vet om dom vill äta med oss eller om dom ska äta ute
för om jag inte har sagt det så kommer dom direkt efter jobbet  vad jag vet 
och dom sluter vid 2 tiden
För idag ska julgranen upp och julsjärnan
sen är det klart skönt det
men visst är inte klar med allt annat som ska göras
fundera om jag ska fokusera på julkorten i helgen
eller ska jag bara skita idet nja vi få  se
nehe mina vänner nu hins det inte med mer sittade här har lite som måste göras
och som att jag ta tid på mig så är det lika bra att göra det nu
ni får ha en härlig dag ha det gött puss och kram 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Skönt att du mår bättre! Här är det tvärt om. Nu är jag inte förkyl eller nått sånt, utan det är min Fibro som är värre och bråkar med mig. :(

Det låter som du hunnit rätt långt med ditt julstökande. Här hemma blir det inte så mycket mer än det som kom fram till advent. Några få tomtar och flera ljuslyktor ska väl fram, om jag bara orkar mig ner i källaren igen? Det blir ingen gran hos oss i år, då vi inte ska vara hemma. Det är för mycket jobb att få den på plats och jag har ingen lus alls. Jag är ingen jätte älskare av julen, men jag gillar all fin och stämningsfull belysning, resten är inte så viktigt för min del. ;)

Ha en fortsatt fin dag/kväll.
Stor kramis!♥

2012-12-05 @ 13:31:03
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0