atjooo prosit!!!!!

Hej hej mina goa vänner 
japp idag vaknade jag klockan 4 på morgonen
det gick bara inte mer täpp i näsan och rinner både från ögonen och näsan
så det blev tyvärr ingen skola idag lite trist tycker jag men inget att göra åt
 och det skulle vara zumba idag i skolan det skulle jag så gärna vara med och titta på
och kanske provat alla säger att det är så kul
sen vet jag inte hur myckert jag skulle klara av 
tycker nog att detta året har varit trist en massa sjukdomar m,m
så jag hoppars verkligen att nästa år blir bättre 
Ja se vad det snöar  ser var det snöar
det var ju roligt det
det var kallt i morse 9 minus och det söar fortfarande så här har det verkligen komit snö
det är ganska mysigt men ville nog att det skulle koma lite senare
 i lördags tvättade vi och sedan var vi ute en stund handlade lite
julsjärnor och ljus och mossa m,m
det var riktigt skönt ute det var så härligt att bara få vara ute lite
när man inte hadde varit ute på ett tag
sen när vi kom hem åt vi middag
och sedan tog vi och städa sovrumet och toa och hallen
sen ville inte min förkyldning och kropp mer
 vi kollade åxo på julkalendern nja jag vet inte vad jag tyckte
men får väll ge den en changs några dagar så få vi se 
Lånad bild 
I går var det  Första Avent 
vi fick en del gjort vi fick upp alla ljus stakarna och pyntat   och lite ljus 
och städat m,m så nu är det inte så myckert kvar
men vi blev inte riktigt klara som att vi fick besök
nu ska bara byta duken i köket
och ta disken ifrån igår och halva tvätten ska vikas för det blev inte gjort
efter dom åkte hem efter sju tiden i går kväll
så tar jag idag
 och julgranen och julsjärna ska fixas på onsdag
för då kommer jan och lena då hjälper jan peo med granen och julsjärnan
så är det klart skönt
jag ska se om jag inte kan ta lite kort i min mobil så ni få se hur fint det blev 
 nähe lite midag nu sen in i duschen så jag kan pigga till lite 
och fixa till lite här hema 
Ha det så gött och en trevlig Advent puss och kram 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0