All snö snart borta !!!!!

 Hej hej alla goa vänner 
Idag vill min kropp inte alls ont över allt,,,, så natten har inte varit OK
och ute regnar det för fullt så nu har snart snön borta
välldigt blött ute och jag som ska ut hoppars att det slutar regnar snart
jag ska till arbetsförmedlingen idag ska tala om att kursen är slut
jag hoppars inte det blir för lång vänte tid och ingen strul för det orkar jag inte med
jag sitter åxo planera hur jag ska hinna med allt jag är alltid ute i sista tiden
med handla klappar och jul mat m,m
men jag tänker inte stressa upp mig det ,,,,få ta den tiden det tar
jag hatar planera inte min bästa sida för det blir alldrig som jag vill men bruka gå bra änndå
men idag bler det abf i allafall och plugga och jag tror faktiskt jag ska ta lite avslappning  åxo
vi fick ju en  cd skiva i kursen är så skönt när man ligger i sängen
och lyssnar man nästan somna men känns så himmla skönt efteråt
man får en slags innre lung 
nehe nu kommer snart min älskling och äter frukost med mig
sen ska jag göra mig start klar att gå ut 
Ni får ha en härlig måndag stressa nu inte för myckert puss och kram 
Bye bye
 

Kommentarer
Postat av: engelsson

Hehej..ja snart är denna snön borta..vi får se om vi får ny innan jul.. Kram kram ...t om jag har bloggat idag..det du..kram o vi ses i morgon..

Svar: oj va kul att du har då ska jag vips skynda att kolla din blogg har saknat den japp det gör vi kramiz
evatakeitorleaveit.blogg.se

2012-12-17 @ 16:01:24
URL: http://engelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0