20 dec 2012

Ja nu kan man snart sätta sig och varva ner lite 
Det har varit full ös denna dag åxo så ja är as trött nu
har varit och handla det mesta julmaten i förmidags med en god vän sen packad upp allt
så nu kommer man knappt in i kylskåpet
men ska iväg en stund i morgon åxo peos systers kille kommer sju i morgon bitti så en snabb frukost
sen i väg till bromölla och handla det sista sen tar vi systembolaget åxo måste handla lite där
varken jag eller peo dricker nja i bland men ytters sällan men julen dricker vi inte
men några av dom andra dricker lite så se till att ha lite hema
sen blir det säkert en fika åxo jan är en gotte gris men hoppars att vi inte blir borta för länge
finns en massa saker som ska göras innan söndag då lena och jan kommer 
vi har åxo skaffa mobiltelofoni eller vad det heter på våran hem tele så det blir biligare 
det ringde på dörren i efter middag då kom detta
 det var jan och lena som kom med denna fina jul grupp och ett lite kort det hadde dom inte behövt
och denna pepparkasburk låg det i åxo vi är ganska dåliga på det där att ge julblommor  
sen köpte jag doma julglöggs muggarna syns inte så bra men man ser kaffe bönorna desto mer som peo spilde ut
ja jag den ska änndå  tvättas på lördag innan vi ska andvända den igen till julaftonen
vi fick ett julkort till idag av peos kusin vi får ett julkort om dagen ser det ut hihihihi
och sen har vi lite tur åxo mina julklappar som jag har beställt till peos mamma och min gumma i småland kommer i morgon bra det så då hinner jag nog slå in det åxo nehe nu fixa en macka och lite tv 
ha det gött och en härlig kväll puss och kram 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0