1 December

Hej hej alla goa  vänner 
vad trött jag blir hadde skrivit en hel massa så försvan allt typiskt mig
 och nu kom jag inte ihåg allt jag skrev ?????
idag hadde jag fått sova lite längre till halv 6
och min älskling kom just upp som jag var mest iterrad på att jag hadde tappat allt
stackare så han gick in och satte på tv  
vi har fått lite snö men det är inte myckert men kallt är det ute Brrrrrr 
jag hadde trevligt igår med min vän det behövde jag verkligen
men någon julpynt blev det inte
men jag ser hur fint alla andra har fått upp sina
är så härligt att se alla adventstakarna och julsjärnorna uppe
jag brukar vara i god tid med att plocka upp mitt
 för tycker det är så mysigt med alla ljus m,m  i den mörka tiden
brukar vara en av dom första men nu ser det ut som alla andra har börjat före
dom såg nog fram i mot denna tid åxo så nu kommer jag i efterkälken hahahahaha
jag funderar att gå ut lite i förmiddag som att jag inte har varit ute sen i måndag
vi ska tvätta nu vid elva sen ska jag försöka små pula lite här hema 
 Idag börjar julkalendern 
jag satt fast klistrar föra året alla dagar och kollade på den var jätte bra
jag brukar inte annars titta på det annars men förra året fastnade jag
undra hur det blir i år?
mina favoriter vad teskedsgumman jag tror den hette stor blev liten
och sedann hadde jag en till trolltider i stora skogen tror jag den hette
ja det är ju många års sen dom gick
men dom var mina favoriter i allafall och den i förra året får nog ligga till dom
vi får hoppars att denna i år blir lika bra
Min goa söta gumma från småland skrev i sin blogg 
Du vet väl att jag alltid är med dig
och sitter på din högra axel
puss och kram älskade vän saknar dig massor
gissa om jag blev röd jag kan bara säga till dig min gumma 
jag finns åxo med dig saknar dig åxo en massa
är tufft att man bor så långt bort men snart kommer hon visst min gumma
men jag vet inte riktigt när ???bara att hon kommer det stod i hennes blogg
och det ser jag fram i mot 
där  i mot saknar jag en annan vän som jag inte träffar så myckert 
saknar hennes goa humor och diskutioner och alla glada skratt 
men hoppars att vi kan hitta tillbax till det känns tomt utan dig 
nehe nu måste jag kila in i duschen och sen frukost 
ha det gött alla mina goa vänner och en härlig första advent 
obs nu kom solen ja då kan det ju inte bli bättre 
puss och kram 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0