Va trött jag blir!!!!!!

Hej hej alla goa vänner 
Jag hoppars mina glasögon kommer snart börja bli jobbigt att inte se så bra 
i går hände det något trist jag har tjatat så på peo att han ska ta av sig sin ring när han jobba
och häng den på sin guldkjeda som han fick för två år sedann när vi åkte på en liten kärleks trip
som att han har krökt den innan på jobbet så har vi rättat till den nere vid guldaffären
men lyssnar han på mig nopp och vad hände japp han tappade den på jobbet
och fann den inte igen så han kom hem helt förtvivlad och skulle åka till carlshamn
han polisanmälde den men den lär vi nog aldrig se igen guldpriset har gått upp i värde
så vi hoppars att försäkringen täcker det mesta
jag hoppars han har lärt sig en läxa
men lite trist för det är ju inte den första ringen  han har då men men
ja just det vet ni vad han hadde för ursäckt den var ju lite för stor 
åååå karar  typiskt  då ska man ju absolut inte ha den på sig eller?
ja annars händer inte så myckert här snart börjar jag kursen på måndag 
ska bli skönt att komma ut lite nu 
ni får ha en bra kväll ha det gött puss och kram 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0