sol

Hej alla goa vänner 
Jisses vad varmt det har varit man ska ju inte klaga
men man orkar ju inte göra många knop när det är så varmt
jag har värdens huvudvär nu åxo så det blir en snabb blogg idag
men tänkte berätta lite om går dagen vi skulle gå till kappahl
men det blev inte så vi gick och tog synen direkt och när jag var klar där och fick min recet
så blev ägarn sur att jag skulle beställa på nätet  lite otrevlig åxo
men jag betalade ju för syn testet så!!!!!
och han sa ja tror du att du kan får det biligare på nätet så
det tror inte jag
men jag får väll bestämma själv eller?
peo var inne på en affär och köpte nya kortbyxer 
innan vi gick hem och jag var åxo på hälsokosten 
sen när vi hadde kommit en bit så fick jag så ont i mitt ena knä
så jag visste inte vad jag skulle ta vägen 
kunnde knappt gå så ont gjorde det men sen när vi äntligen kom hem 
och jag fick vilat lite så gick det över konstigt
jag skulle haft bakat lite nyttiga muffins idag men det är så varmt
så jag får gå upp tidigt och göra det då i stället 
peos föräldar kommer i morgon eftermiddag ska bli trevligt 
nähe nu vill inte mitt huvud längre 
ni får ha det så gött alla puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0