Nu är jag tillbax

Hej hej alla goa vänner 
Jag har verkligen inte haft lust att blogga ett par dar har bara käns blääää
men nu ska jag berätta vad som hände i måndags jätte kul
min söta goa kusin kom och hälsade på har inte sett henne på evigheter
hon hadde med sig sin goa izor deras familje medlem
en hund har tyvärr ingen bild han men var så söt liten kille
vi hadde jätte trevligt synd bara tiden gick så fort önskade den stannade upp en stund
  men det gjorde den inte *SUCK*
men hoppars jag få se dom snart igen
resten av familjen var inte med dom hadde annat för sig
men ganska skönt at få ha sin kusin för sig själv lite åxo
vi var med varandra myckert som barn hon är min favo kusin
önskade att vi hadde mer tid med varandra när vi är äldre
men kan ju alltid hoppars att vi kan ändra på den saken 
det ännda som var synd att jag hadde en sådan mensvärk när hon var här
men vi hadde det trevlig och det är ju huvudsaken 
igår var jag hel låg och förvirrad
jag satte mig vid nio på kvällen skulle se bar gärning men va var inget
det var hundra på tv i stället öööööö jaja tänkte jag kanske va pogramet inställt tänkte jag
så jag tittade på det i stället men sen vid tio när jag skulle se brottskod så va det inte heller
jag fattade ingen ting vad är detta tänkte jag hum kollade på tv bilagan gissa vad som hadde hänt japp jag hadde tagit fel dag det var ju inte onsdag det var ju bara tisdag kalla att man blev ställd
var ju bara gå och lägga sig så man kan få rätt dag 
 Ja just det denna fina kaktus fick jag av min kusin hon vet vad som ska köpas ni som inte vet så tar jag bara död på mina blommor och min favo färg har hon åxo prickat in lila 
 vad har hänt idag jo jag skulle föra över pengar till peo för han skulle handla på hem vägen
sen ringer han när han står i kassan gissa vad ???? japp jag hadde glömt att ladda pengar till han hur pinsamt var inte det då typiskt mig min förvirring har visst inte släppt 
får hoppars morgon dagen blir bättre 
vi har haft besök en stund idag åxo trevlig men en sak som är mindre trevligt
att jag har gått upp lite nu när jag har haft mensen kan inte röra på mig lika myckert då
som att jag har så ont och blöder så men bara kämpa vidare nu när den tar slut 
nehe alla mina goa vänner nu orkar jag inte skriva mer ni få ha det så gött puss och kram 
Bye bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0