Inte kul alls!!!!!!

 Hej hej alla goa vänner
Igår var peos föäldrar här vi fikade på mina sista nyttiga muffins med grädde och jordgubbar på
för det blev inte något bakat som att min mens börja komma
så då fick jag hoppa över det och ställa in in min tjej kväll med tjejerna idag inte kul
men jag är inte alls på topp när jag har min mens och sedann blöder jag grymt myckert
när det väl kommer igång inte kul alls men vad ska man göra när jag har det så jobbigt med det
vet inte om ni känner igen er i detta????? men tror inte att jag är ensam om detta????
men vi hadde en trevlig eftermiddag med peos föräldrar
vi fick varsin dubbel triss men vann inget men det kunnde man ju ana
men hoppars på turen en annan gång
senare på kvällen kom grannens kille in och frågade om vi kunnde hjälpa till lite
för dom håller på att flytta jag trodde inte dom hadde så myckert kvar
så vi gick för att hjälpa till men  ack vad jag bedrog mig det var en del kvar
jag och peo tog två rum sen orkade vi inte mer 
nu har jag valt vilka glasögon jag ska ha
så efter jag har bloggat färdigt så ska jag beställa på nätet
jag har valt två när jag har fått dom ska jag ta foto på dom så ni får se
Idag har jan och lena åxo varit här
hoppars inte dom har tyckt att jag var dryg idag
men har haft så ont i äggstockarna idag m,m har knaprat tabletter som bara den idag
nehe nu orkar jag inte sitta här mer
så ni får ha det så gött alla goa vänner puss och kram 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0