Buller och pang

Hej hej alla goa vänner 
shit vad det åskade på morgonen igår det tog lite tid innan jag fattade det åskade
men till sist så!!!!!
jag var skita rädd var hemma själv då drog ut över allt
men sen blev det bättre vi var hoss peos föräldrar igår det gick fint
jag hadde med mig egen muffins
och sen köpte lenas jan lfhs glas choklad och färska hallon till det var jätte gott
och peo köpte en yoggi till mig åxo som att vi brukar vara där några timmar
dom hadde en skål med godis frame jag satte den på ett annat bord vill inte bli  sugen
som att det var olika sorter polly som jag älskade gissa vad jag åt inte en enda bit 
duktigt va ???????
Sen när vi åkte hem på kvällen tro det eller ej
så började åska igen och regnade men nu hadde jag peo så det gick bra
jag måste bara berätta en sak 
det dippade ner ett brev det var ifrån telia mobil räkning 
jag sa till peo vad hemst dyr den var den var på 355 så högt brukar jag inte ligga
peo tittade på den sa men älskling du behöver inte betala den
Va!!!!!! nej det står minus du får tillbaka
det var ett erbjudande dom hadde en fri månad
jag fattar ingen ting men plev posetiv överraskad inte var dag man får det
men kostar 25 kr att lösa in den
men vad gör det när man får pengar man inte har räknat med
sen nu i morse vägde jag mig hadde gått ner 4 hg så det går på rätt väg 
sen på eftermiddagen gick peo ner med min nya mobil och kollade om dom kunnde sätta på plastskyddet på det då skulle dom ha 300 kr
och  ha den över natten sen hadde dom ingen mobilväska till den heller för den var för ny?????
allså inte klokt ju kosta 300 spänn nej tack jag har fått den för jag hadde fortsatt mitt abomang
inte tänker jag betala för det och för den delen hadde jag inte haft råd heller
är så myckert annat som ska betalas innan som är viktigare så det får vara 
sen var jan och lena här en stund så dagen har bara rusat iväg 
Sen har jag åxo beställ 6 glasögon hem
som jag ska kolla på se om någon faller mig i smaken i morse
och i morgon ska jag kolla synen få vi se hur det går
vi tänkte att vi går ner lite innan och kolla på stoken om vi kan hitta något fint som både jag och peo har present kort där sedann i julas få se om det blir något????
nehe mina vänner nu orkar jag inte skriva mer 
ha det så gött puss och kram 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Hej, gumman!

Jag har tagit en paus i städandet och kikar in hos dig. Har lite kvar som jag vill få gjort innan jag avslutar för den här gången, men det finns ju alltid mer att göra. ;)

Vad duktig du är som kunde hålla fingrarna borta från godis skålen. Nu fick jag ju dåligt samvete som satt och tryckte i mig just "Polly" igår kväll.

Hoppas du blir nöjd med någon av glasögonbågarna du beställt hem. Vet att min mamma köpt glasögon via nätet några gånger och provar bågar hemma som du ska göra och hon har varit jätte nöjd, både med sina glasögon och priset. :)

Jag kommer att fortsätta lysa med min frånvaro framöver, för på söndag åker jag och lillstumpan norr ut. Vi ska hälsa på en släkting i Burträsk och sen vidare på min äldsta sons bröllop som de håller i brudens hemstad, Luleå. Har aldrig varit dit tidigare, så det ska bli spännande, men att åka tåg så långt ser jag inte fram emot. På hemresan åker vi raka vägen hem till Småland och det är en resa på 20 timmar. Undrar hur mör man kommer vara efter den turen? Uppåt är inte så mycket bättre, då tar det 15 timmar, med 2 olika tåg och 2 olika bussar. Sen ska vi ju även åka buss upp till Luleå från Burtäsk och det tar 4 timmar. Det värsta är att jag inte kan sova på tåg, med en massa folk runt i kring mig, så man kömmer väl vara som en zombie när man väl kommer fram? ;)

Ha det nu så gott, så hörs vi av igen längre fram.
Massor av kramisar! ♥

Svar: Hej min goa vän hua låter inget vidare resan men ni får nog jätte trevligt sedan jag vet inte om jag hade klarat en sådan resa kommer sakna dig med dina ur gulliga komentarer och bilder men ser fram imot att se hur du har haft det när du kommer hem ha det så gött och va rädda om er kramiz ♥♥♥
evatakeitorleaveit.blogg.se

2012-08-03 @ 11:43:20
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0