Är lite för myckert skit just nu!!!!!!

 Hej alla goa blogg vänner 
Det har varit lite myckert nu så jag har inte varit inne på ett tag
men tänkte titta in och berätta lite 
ja vad ska jag börja jag försöker jobba på att jag ska må bättre
sen kommer bara en massa skit ner på mig
mitt ex bråkar andra folk bråkar
tufft på skolan och sedan fick jag ett rejält migänannfall iskolan så läran fick köra hem mig 
och nästa vec blir det långa dagar och sedan är vi inte lediga på onsdagar 
och som det ser ut nu så är jag i skolan mån-ons och karlshamn torsdag-fredag 
så det blir ingen praktik just nu jag har för myckert i mitt baggage just nu
 
 
 
 
 
måste åter bygga upp det som jag har slitit med 
sen har jag varit hoss tandläkaren 
hua vad jobbigt det var
jag tog bedövning tog tid men fixade det
till sist sen delade dom på den onda tanden
och jobbade på att få ut den och det tog sin lilla tid
jag var genom blöt av svett innan dom var klara
men vet ni vad
jag fixade det nu är skiten borta och nästan 1300 fattigare
så här blir det svällt fram över vem har dom pengarna när man är arbetslös inte jag 
nu när det har varit så myckert har jag och älskling haft en dust åxo 
men vi har löst det och vi har sagt blir det inte bättre här i olofström så flyttar vi tillbax till småland
där har jag i allafall mina nära vänner här sitter vi för det mesta ensamma nu för tiden 
alla har sitt eget  och har ingen tid
men vi har bestämt oss vi få se hur det ser ut efter året 
den här hittade jag på fb som jag gillade passar bra det 
 
 
Om man går upp i vikt så snackas det
Om man går ner i vikt så snackas det
Om man säger vad man tycker, snackas det
...När man försvarar sig, snackas det
Vad du än gör & tycker så kommer vissa människor att kritisera dig oavsett..
Låt folk prata!!! 
Jag är skapt av mina föräldrar, formad av livet, så jag är den jag är..
Gilla mig eller inte, du väljer...
 
så nu har jag bestämt mig jag ska fokusera på mig och älsklingen 
och dom som vill vara med mig och gillar mig för den jag är 
och plugga hårt på teorin till körkortet 
så den dan man har pengar så kan man ta sitt körkort och jag har en som jag kan köra med 
körningen är jag inte så rädd för det är teorin som är värst jag får inte in den i min tröga hjärna
 
 
 
Min gumma från småland hadde skrivt så gulligt på hennes blogg till mig
jag blev så röd tack gumman här till dig
 
du är min guldklippa
synd att man inte kan springa till dig  och få en styrke kram när man behöver det 
men jag vet att du finns i dina tankar och jag i dina 
nehe nu måste jag sluta käften värker och snart är det ju robinsson och dallas 
ska försöka komma in lite mer om jag kan och orkar 
ha det gött alla ni där ute och va rädda om varandra puss och kram
 

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Oj, det låter som det är mycket i din värld just nu. Jag tycker det låter väldigt klokt att du lägger ner din energi på dig själv och din sambo. Jasså, du har inte heller något körkort, det är samma här. Under alla år i sthlm, så klarade man sig rätt bra ändå, där det finns bra kommunikationer, men sen jag flyttade ner till småland så har jag känt att ett körkort skulle göra stor skillnad, men jag har varken råd med körkort eller bil, så det kan kvitta.

Jag och lilltjejen har ju tågluffat upp till de nordliga delarna av vårat avlånga land, så jag har inte heller varit så aktiv med bloggandet. Nu är vardagen igång igen och flickorna har kommit igång med skolan och just nu känns det rätt trist och den där riktiga blogglusten har inte riktigt infunnit sig ännu, men den kanske kommer tillbaka.

Tycker du är riktigt duktig som kämpar på med skolan, men hur går det med din LCHF kost? Är du igång med den fortfarande och har den i så fall börjat ge resultat? Usch, jag måste verkligen sluta stoppa i mig och göra något åt vikten innan det blir värre än vad det redan är. Jag mår ju inte bra varken fysiskt eller psykiskt av att vara för tung. Men jag är en typisk tröstätare och när man bara går hemma i sin ensamhet och har det trist, så stoppar jag i mig skit. Fattar inte varför det ska vara så svårt att göra det som man vet är bäst för en själv?

Ha det så bra och kämpa på i lagom takt, så du hinner tänka på dig själv också, för det finns bara en av dig och det är DU.
Kramisar i massor!♥

2012-08-23 @ 00:25:42
URL: http://aprilsus.blogspot.se/
Postat av: pia veber

Hej Gumman!!1
Tack för de fina orden vist finns du alltid i min atankar, är lite orolig för dig vad är det som händer hos dig och dina nära och kära... synd det är så långt mellan oss. skickar en puss kram, hälsa ringer nog i morgon eller lördag, jag jobbar länge i morogn, pussssssssss

2012-08-23 @ 21:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0