vad gör jag uppe?

Hej hej alla mina vänner/läsare
Vad göra jag uppe?????
ja det kan man fråga sig jag har så ont i min vänstra arm
så jag håller på att bli tokig det värker som bara den
det går ju inte sova så tio i ett på natten gick jag upp
så nu har jag varit på fb
och kollat runt på mina favobloggar
tagit salva på armen som jag har fått av peos syster hon sa att det skulle hjälpa mot värken
men jag känner inte det hjälper
och nu för en liten stund sedann tog jag en värk tablett har inte hjälpt ännu *suck*
peos syster och kille var här en stund idag det var trevligt dom undra lite om flytten????
men inte lätt när vi har med peos mage plus att han har varit förkyld
och min värk
men ska se om vi inte kan flytta lite låder till helgen ????
fattar inte att allt strul ska komma nu
och idag är det åxo fredag den 13 hur kul är det
man kanske bara ska ligga i sängen eller soffa hela dan så det inte häder något
min älskling för 2 år sedan så var han gipsat i bägge armarna på denna dag
han rammlade på jobbet kanske tur att han är hema idag då
nehe värken vill inte släppa ska sätta mig och glo på lite tv och äta lite glass det kanske hjälper mitt onda
vi hörs mina vänner /lässare ha en bra dag
och låt inte otursdagen skrämma er
vem vet kanske finns någon som tycker det är en tur dag
ha det så gött
puss och kram
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman

Hoppas du blir bättre i armen tycker du ska gå till dokorn om det inte hjälper, orolig blir jag, puss kram

2012-04-13 @ 07:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0