Va vem är jag Va

Vaaaa jag känner mig helt förvirrad och tött  jag fattar ingenting
allt är upp och ner
och iterrad och gnällig jag vet snart inte vem jag själv är
jag fräser åt min stackars älskling
ja jag är hel väck tror jag
jag får nog ta mig en vila pause i morgon och bara vara om jag kan
ja just det hej hej alla vänner/läsare
igår var vi på kalas var borta hela eftermiddag kom hem efter nio
tittade på tv och jag var över trött och kunnde inte sova drack nog för mycke kaffe
efter halv ett igår försökte jag sova men det var svårt men till sist somnade jag
sen var jag uppe med tuppen som vanligt
ja sova och vila vad är det för något det har jag glömt vad det är
idag har vi packat upp en del säckar och lådor men man kan ju tro att vi kommer från ett helt hus
för det tar ju aldrig slut som sagt jag kommer inte flytta på många många år om det blir någon mer flytt
för detta var nog min värsta flytt i hela mitt liv bläääääää
nehe nu orka jag inte sitta här det blev en snabb blogg
ni får ha en bra dag /kväll
puss och kram
tja tja
ja just det vi har haft besök hela eftermiddagen  peos föräldrar och syster och kille

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Ja, så kan det bli ibland när det är lite för mycket på en gång. Hoppas du hittar tillbaka till ditt gamla vanliga jag snart, annars får du bara gilla läget och lära känna ditt nya jag lite bättre. ;)



Många kramisar!

2012-04-29 @ 23:43:47
URL: http://aprilsus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0