Uselt humör

Japp jag är på ett uselt humör och panik ångerst
ingeting passar denna damen idag
har gått upp en massa igen
inget funkar varken packningen eller något annat
har varit inne i flera dagar och gjort inte ett skit
och stackars min älskling får allt mitt humör m,m
jag vet inte jag känner mig helt värdelös och saknar vissa vänner som man inte träffa så ofta längre
känns inte bra men det kanske går över och vädret är ju inte det bästa heller
idag ska vi ha kina mat för jag orkar inte göra mat
Obs nu kom han så då få vi äta
hoppars ni har haft en bättre dag änn jag
ni får ha en trevlig lördag mina vänner och läsare
puss och kram
Bye bye

Kommentarer
Postat av: engelsson

Hmmmm..jag kommer imorgon..du behöver hjälp hör jag..kram

2012-04-14 @ 22:40:19
URL: http://engelsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

sorry gumman, jag bor tyvär för långt ifrån, hade jätte gärna kommit till dig det vet du. ser att det kanske inte kan vänta till sommren får fööka fixa det innan, puss kram

2012-04-15 @ 09:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0