Tyst och lungt

Godmorgon alla vänner /blogg läsare
Vilken härlig dag fåglarna sjunger sig sin melodi och solen skinner kan ju inte vara bätre
och sen sitter jag ju här med en kopp kaffe åxo ja lycka
nu sitter jag här och funderar varför jag inte har fått svar på mitt prov som jag har tagit för en vec sedan
ska det ta så långt tid att få svar på ett stick i fingret?????
ja som att jag inte har fått något svar så är det väll posetivt
men man vill ju gärna veta om jag ska fortsätta med dom nya meducinen
och få förlängt för nu är dom snart slut och jag ser inte fram i mot dom
för dom var dyra men om dom hjälper så är ju det bra
ja jag får se om vi får vår tele inkopplad så får jag ju ringa och se hur det går med mitt prov
men jag tycker ju nu inte att det är mitt jobb men men
ja just det jag hittade min älskade våg igår Jippiiiii jag var liv rädd att jag har gått upp flera kilon
som att jag inte har vägt mig på den på länge och slavat med maten nu så här på grund av flytten
jag ställde mig på vågen jag vågade inte titta så min älskling få titta i stället
jag tyckte det känndes evigheter innan han sa hur det hadde gått
vi kan säga så här jag har ju inte gått upp en hel massa så det är ju skönt det  PUST
vad händer idag då jo jag ska ha en vilo pause och bara vara och inte göra så många knop
kanske titta på en bra film jag fick ju hem en nu för någon vec sedan som jag inte hunnit titta på
kanske man skulle ta och se den  filmen hette  The girl with the dragon den kanske är bra
sen surfar jag runt lite m,m ja vi få se vad som händer
nu är det snart frukost
så ni får ha en bra dag alla vänner/blogg läsare puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0