Trött........19/4

Godförmiddag alla läsare/vänner
Vaknade flera gånger i natt så idag är jag trött sitter här och gäspar
ja vad händer idag då ,jo min älskling ska klippa sig i eftermiddag
sen ska vi försöka ta ett ryck med packningen för nu så har vi fått klar tecken att vi får flytta in
så nu blir det av så helgen flyttar vi
så jag vet inte hur myckert jag hinner sitta här och blogga och kolla runt
men ska försöka hinna komma in och kolla och skriva lite
men annars kommer jag så fort jag hinner
så kommer min helg att se ut
vad ska vi ha och äta till middag jo det blir spagetti och kötfärssås idag
min älskling älskar den rätten
ja nu hinner jag inte sitta här måste få lite gjort och middagen blir ju inte klar av sig själv
fast att man bland önskar att den gör det
ni får ha det så gött alla läsare/vänner puss och kram
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman

Oj då blir det flytt i helgen, det blir väl skönt när allt är på sin plats, Ska bli spännade att se så småningom hur ni har fått det. lycka till med allt, puss kram my love saknar dig jätte mycket.

2012-04-20 @ 06:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0