Trist väder

Hej hej alla läsare och vänner
det regnar och det regnar vilkert trist väder allt är så mörkt idag
inte konstigt att jag sov nästan till åtta idag
igår var jag hoss grannen drack kaffe det var trevligt
sen på eftermiddagen var peos föräldrar här några timmar det var trevligt det åxo
skönt ha lite umgänge för man blir ju mer eller mindre deppig av vädret
och att man bor i en flytt låda
sen har många varit sjuka peo har varit förkyld
och hans jobbar kompisar åxo varit sjuka
så vi får se när lägenheten blir klar
och sen vill man ju inte flytta när det regnar
och jag ska ner och ta prover nu i vec få se hur det blir med det
jag tänker ju inte gå ner när det regnar då få jag se nästa vec
jag ringde min gumma i småland och försökte pigga upp henne lite
för hon är lite nere just nu med allt som hon har runt om kring sig
jag hoppars jag kunnde pigga upp henne lite
men den bästa meducinen för osss båda är nog att vi ska ses snart för att orka med
en liten dos av varanda hihihi saknar dig gumman
vad händer idag ska se om jag kan vika ihop tvätten och packa lite till
men vädret gör ju inte saken bättre på humöret
så vi få se vad som händer under dagen
men middagen vet jag vad vi ska ha det blir pasta gratäng det blir nog gott
nu får ni ha en bra dag mina vänner/läsare
puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0