Tjena !!!!!!

Hej hej alla vänner/läsare
ja här är det bara bra men värken vill inte riktigt lägga sig
så idag har jag bestämt mig att det blir en vil dag
igår var jag nere en stund hoss grannen
sen var jag hemma lagade mat blev det som blev över för dagen innan
sen bestämde vi skulle vila lite som att våra goa vänner skulle komma lite senare
vi hadde just lagt oss så ringde mobilen
min älskling tog den det var grannen som undrade om vi hadde skaffat patroner????
för behövde kopiera något men det har jag inte hunnit med så hon fixa det nog det annan stans
sen när jag höll på att sommna så va det hon vi skulle ha lägenheten av  som ringde på dörren
min älskling pratade med henne en stund
sen kunnde jag inte vila för fick ingen ro i kroppen så va bara gå upp och vänta på mina vänner
när dom kom drack vi kaffe
sen fick vi ner gardinerna och dom följde med min älskling och kollade på lägenheten
jag stannade kvar som att jag hadde ont orkade jag inte gå ut igen
han sa att dom gillade lägenheten så det var ju bra
vi ska få byta ena mattan i sovrummet och i det andra sovrummet skulle dom fixa till den mattan
för den hadde lossnad
sen fanns det ingen hatt hylla den hadde visst kommit bort
för hon hadde satt in en egen och lagt den andra i förådet och när hon skulle ta upp den var den pust väck
så det får dom åxo fixa
så nu kan vi små flytta lite om vi vill plocka upp lite i skåpen
vi få se vad som händer vi tar vårat lilla lungna men nu ska vi nog hinna med
jag beställde tid till mattias men det var inte så många tider lediga så det blir först 23/4
men det ska nog gå bra till dess
idag ska vi ha korvstroganoff ris eller pasta
jag pratade med min goa gumma från småland idag på mobilen
kul att höra hennes röst och höra hur hon har det m,m
nähe nu orkar jag inte sitta här längre ni får ha en skön dag
puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0