Tid och rum?

Godmorgon alla vänner/läsare
ja som bilden visar ovan känner jag mig just nu
tid och rum vad är det? för mig är det att tiden bara rusar iväg och jag hinner inte med något
och jag behöver ha min älskling vid min sida när jag plockar upp
för jag kan inte böja mig på vissa ställen för ryggen
jo kan kan jag men sen vet jag åxo jag har ont mer änn vanligt och då kan jag inget göra
i tisdags varnade att mitt virus pogranm håller på att gå ut så jag satt halva natten och försökte
men sen orkade jag inte längre så jag gick och la mig
sen när jag vaknade messade jag grannen om hon kunnde hjälpa mig det kunnde hon
vi åt korvstroganoff och ris igår sen på eftermidagen var peo och hans syster och kille och städade
jag plockade lite här nere men telefonen ringde hela tiden så man får ju inte myckert gjort
men en av dom som ringde var min pappa vad glad jag blev han har visst hittat sin dotter igen
va skönt han vill komma ner när jag fyller år med min svägerska och kanske min bror
va skoj har inte sett dom på skit länge över året tror jag det var?????
hua jag hoppars jag är klar med upp packningen och fått upp tavlor m,m annars får jag nog panik
ja jag vill inte tänka på det just nu ursäckta att jag hoppar fram och tillbaka när jag skriver
men min hjärna är helt i kaos just nu av allt
grannen kommer aldrig igår det var nog lite mycke hon hadde på tapeten
men jag tror jag har fixat viruspogramet själv men fråga mig inte hur jag gjorde för det vet jag inte
idag ska vi tvätta vid fyra och sen skulle älsklingen åxo hjälpa till med en soffa
som skulle hämtas i den gammla lägenheten
och jag skulle få fin besök av min goa vän ev.
i eftermiddag ska jag se om älsklingen och jag kan plocka lite är lite lättare när han är med
nej nu hinner jag inte sitta här frukost sen in i duschen och bädda
ni får ha en gött dag alla vänner/läsare puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0