så ordnödigt

Hej hej alla
Gissa om jag blev förvånad när jag vaknade tio i sex i morse och såg att det snöade för fullt
jag trodde först inte det var sant men japp det var det plus mitt huvud var tung idag åxo
men efter tag så började solen komma fram och tog bort snön
sen efter det så haglade och nu är solen tillbax igen *hum* vilket konstigt väder
nu ska det bara regna och blåsa åxo så har det haft alla väder slag konstigt att det kan bli så
jaja nog om detta nu
idag ska min älskling till tandläkaren
både jag och älskling är ganska trötta nu på allt strul vi har haft runt om kring
och allt tjaffsande över allt
ska bli skönt när vi kan flytta in iden nya lägenheten och komma på plats
så kanske man kan få vila sitt huvud och bara få vara
men nu har mattorna fixat och nu ska vi se om vi kan få dom nya möblerna in i vec
sen få vi se när vi får flytta in kunnde ju vara skönt om man kan få flytta in snart
så kan man i lung och ro städa lägenheten och slänga dom möbler som ska slängas
och ges bort  dom möblerna som ska det
men jag vet fortfarande inte hur det blir
så bara vänta och se och vi har inte pakat färdigt ännu
och idag blir det ganska lungt blir inte många knop idag för har varken ork eller lust
så när älskling sedann kommer hem från tandläkare ska vi gå och vila lite
men ni får ha en toppen dag i detta knasiga vädret ha det så gött alla läsare m,m
puss och kram

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Hejsan! Tack för ditt av tryck på min blogg! Jag blir lite så där barnsligt glad när en "nykomling" lämnar några rader efter sig. Och givet vis blev jag så nyfiken på dej, så snabbt som attan tassade jag över hit till din blogg. Har aldrig varit här tidigare, men jag kommer tillbaka, så för att inte missa något, lägger jag till din blogg på min lista.



Hoppas vädret hos dig är bättre idag än igår? Så länge det inte regnar, snöar eller blåser är jag nöjd, så det betyder att jag inte har något att klaga på när det gäller dagens väder. ;)



Ha en bra onsdag!

Kramis!

2012-04-18 @ 11:31:50
URL: http://aprilsus.blogspot.com
Postat av: eva

Hej va kul att du tittade förbi jag är ganska ny på bloggandet har aldrigt gjort det innan så jag vet inte om man ska svara på era medelande här eller inne hoss er ??? jag gör det mest för min egen räkning för att få skriva av sig inte många som vet om min blogg den är inte stängd så alla är välkommna om man hittar hit och vill läsa mina tankar m,m jag har hittat dig på en annan blogg och blev åxo nyfiken ha det gött kramis

2012-04-19 @ 08:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0