Påsk

Godmorgon alla vänner/läsare
jag vet inte riktigt vad som händer idag förutom jag sitter här med mitt goa kaffe
och att älsklingen har kommit upp han låter lite hes jag frågade om han börjar bli sjuk
då säger han nääää bara lite hes han är inte mycke för att bli sjuk
så han ser till att det inte är så då fast han kanske är det han är rolig han *ASG*
jag skulle vilja stor handla idag men vi få se hur det blir dagen får utvisa
vad som händer idag peos syster och kille ville komit idag
men som peo låter som han gör vet jag inte om dom vill komma???
annars får man hämta det viktigaste
nähe jag har inte så mycke att skriva få ser om man har mer att berätta senare idag
ni får ha en härlig fredag puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0