Ont och trött

Go kväll
jag är skita trött och ont i varännda led i kroppen
så jag kan inte skriva så länge idag för här bankar det och dunkar
men vill bara tacka mina goa vänner för all hjälp idag
det var guld värda för jag fick panik att se allt över allt
så nu har man kommit en bit på vägen
och peos syster och kille var åxo här och hjälpte till
om peos syster inte pratade så myckert så kanske man inte hadde blivit så tung ihuvudet i dag
ska bara tala om att hon kan prata och prata
och bryta sig in över allt så vi andra knappt får vara med
hon är snäll och omtänksam men hadde bara önskat att hon kunnde släppa in andra lite åxo
måste erkänna att  ibland så känner jag skäms lite av hennes set
men det är ju hennes peronlighet och hon menar inget illa
men jag blir så trött ihuvudet av all prat om allt möjligt
jag trodde inte att en människa kan prata så myckert
men jo det fanns det
min gumma i småland skrev att hon kanske skulle komma lite tidigare till oss
det hadde inte varit så dumt  skulle behöva henne nu
nehe nu ska jag vila lite i soffan innan jag ska lägga mig
ska titta på mästaren av mästaren tror jag det hette
ha en trevlig kväll
puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0