Lat!!!!!!!

Godmorgon alla vänner och läsare
Jag sitter här med mitt kaffe och är skita trött
solen lyser så fint där ute det är ju härligt det
igår skulle jag göra en hel massa blev det så nopp
jag sa upp tvätt tiden tog fram den till måndag i stället
skulle packa lådor nopp gjorde jag inte heller
jag sitter här och funderar såg jag färdig filmen då  nopp inte det heller
allså vad var det med mig igår det var nog latmasken som kom fram
satt bara och åt en massa skitsaker som jag inte får äta
ja det är inte lätt att man måste jämt slåss med sitt indre hela tiden
men jag gjorde faktisk middag potatisgratäng med fläskfile med lök och chapioner det var gott
men jag gör alltid till ett hel kompani så vi kan äta det idag åxo
Vad händer idag då ?????
förhopplingsvis lite plock och packande som jag inte gjorde igår
och det ligger ju dammtussar över allt jag håller ju på att bli knäpp att se på det
så jag hoppars att min lathet har gått över idag så det blir lite gjort
ja det får dagen utvisa men snart ska jag ha lite frukost sen får vi sa vad som händer
ni får ha en härlig dag
puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0