Kaos i min hjärna idag

tja tja alla läsare/vänner
ja vad ska jag börja det är bara kaos i min hjärna
den här flytten tar mig en förskäckelse av hur det ska bli m,m
min hjärna jobbar för fullt så det spricker nog snart
jag glömmer det ena efter det andra
jag vet inte om jag talade om peos syster fyllde år i går???
så GRATTIS till henne hipp hipp hurra hurraaaaa
sen sa jag ju att min älskling skulle till tandläkaren igår
så kom han hem och jag undrade om det gick bra japp sa han
jag hadde fem hål och massa tandsten och sen måste jag dra bort en tand
ööööö Va!!!!!!!!!    sa han
och sen säger han men älskling jag fick rabbat idag med 300 för annars skulle det kosta 690
ja vad säger man det är min älskling det i ett nötskal
men sen kommer ju det allt annat
jag ska åxo till tandläkaren den 15 maj för jag tappade ju en bit i julas
så jag var ju där dagen innan julafton men då var jag så inflamerat att dom inte kunnde dra ut den
och som sagt jag har tandläkare skräck och dårliga tänder
så mina andra tänder får dom inte titta på
för då kommer det kosta en förmögenhet plus sen får jag nog inga tänder kvar
ja vad mer jo jag letade efter mina glasögon som en galing i går kväll när jag hadde varit i badet
hittade dom inte till sist hittade vi dom då hadde jag lagt dom i fönsterbrädan
det har väll aldrigt hänt innan att jag har lagt dom där
sen när jag skulle ringa en god vän under dagen så tar jag tv dosan i stället för telefonen
ja som jag sa så är hjärna ur funktion
sen  kom våra nya möbler åxo till den nya lägenheten så min älskling gick dit
för jag hadde ingen lust som jag har menvärk och bloar flera ton
men sin ringer han och säger oj älskling vi har köpt för stora möbler det får inte plasst
gissa om paniken kom, jag satt tjust inne på fb så jag kallade på min goa vän
hon lungnade ner mig lite
och sa att hon kommer och kollar
ja snälla gör det
jag
bestämdet mig att byta om snabbt och gå ner åxo och kolla
hon sa det  är lungt
så sa dom mågra förslag så det ska nog gå
men jag blir nog inte helt lung innan jag får allt klart och på plats
men vi får nog ha en del saker ner packad för det kommer inte få plats
så snart blir det flytt
skönt  så man kanske kan få sin hjärna tillbax
nähe nu ska jag slänga mig liten titt på fb innan ska lägga mig
ni får ha det så gött puss och kram
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

men gumman då, vilket kaus du har, oj oj, tur det snart är över, men klart att en soffa måste få plats i ett rum, det fixar sig, ska du se, Puss kram love you

2012-04-19 @ 07:49:09
Postat av: eva

Hej gumman klart att en soffa får plats men det var en två och trea och en etta och möblerna var stora lite svårt att förklara ska ta en bild en dag så ska du få se puss och kram love you too

2012-04-19 @ 08:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0