Jobbigt värre

Hej hej alla vänner/läsare
Jag sitter här och dricker mitt kaffe som min älskling fixade till mig innan han gick
men oj vad starkt det smakade men gick över efter några munar
I söndags när jag vaknade så tänkte jag att jag skulle duscha men var nu dusch grejorna
vi letade och letade vi kunnde inte hitta det så till sist ringde peo till sin syster och frågade
hon sa at det skulle finnas en låda av en av gaderoberna längst upp om det kunnde vara den
han la på och kollad japp stod en låda längst upp som att både jag och peo är korta
så hadde vi inte en blekaste att det skulle stå något där
och den kunnde vi inte ta ner som att vi inte nådde
så det var bara snällt att vänta tills dom kom
sen på kvällen så skulle jag ha mina kläder och var var dom nu då????
jag letade i alla säckar och letade fanns ingen stans jag var nog på säckarna tio ggr och fanns inte
gissa vem som fick sin andra panik ångerst japp jag
och nu var jag riktigt uppe i varv som att jag var trött åxo
så till sist ringde peo till sin syster och dom kom snällt ner
och till sist hittade dom den det låg några kuddar överst  i säcken och knöten
vem fasiken har lagt idom där inte jag och jag har inte knötit säcken heller
hum konstigt skit i samma nu är det hittat
som sagt jag ska aldrig flytta mer ja inte på länge i alla fall
jag ska berätta min dag igår
det var allså inte min dag om ni kom ihåg så berättade jag att jag skulle ta prover
så jag var uppe och tog ett pisse prov tidigt på morgonen sen la jag mig en liten stund till
sen efter halv åtta gick jag ner till läkare stationen jag tog mattias först
som att det var så många som skulle ta prover idag visst brukar vara mycke på måndagar
mattias berätta  något tråkigt att det var hans sista dag
typiskt nu när man har blivit varm i kläderna och kan prata med han om allt
men så är det jämt när man trivs med någon så slutar dom men jag har varit hoss han över året
och tycker jag har blivit bättre på mycke så jag övervägar lite hur jag ska göra?????
har ingen lust att börja om jag får fundera på det ett tag
och funkar det inte så får jag prata med min läkare
mattias har gett mig några hjälp medel på vägen som jag dra nytta av
så få vi se tiden får utvisa om jag är mogen för att klara av det själv
sen när  vi var klara så gick jag ner för att ta mina prover och där var det kö fick ta kö lapp
och vänta och vänta i hela 45 min och när jag kom in så
OBS!!!!!!! vänta ska bara göra en sak
Hahahahaha
jag kom på att jag hadde pisse prov kvar i väskan
japp dom ville inte ha den och jag öööööö va inte nej sa han jag vill bara ha ett stick i fingret
jaha inte ens ett stick i armen heller då nej sa han bara ett stick i fingret
och all jobb jag har haft och så var det bara ett stick och det fick jag sitta vänta på i 45 min
så hela jag blev stel i kroppen ja inte min dag
sen på vägen hem var jag hoss grannen och tog en kopp kaffe och tappade tid och rum
oj va klockan gled i väg så det fick bli pizza till en sen middag
efter maten gick vi in och vilade en stund för jag hadde ont över allt
eller vi försökte mobilen ringde hela tiden så  peo var uppe svarade
det var hon som skulle ha våran gammla soffa som ringde massa diskutioner men nu är det löst
hon kommer och hämtar den på torsdag peos mage är inte som den ska och min kropp vill inte många knop
så jag är lycklig när vi är klara så man kan få lungn och ro
så igår hadde vi en vilo dag ja så gott som det går
Jag vaknade tidigt i morse och hadde fått kramp i vaden
jag bara skrek av smärta min älskling väckte jag han fick hjälpa mig att massera lite
hur kul är det att vakna av detta inte så kul
så nu går man här som en gammal kärring så knappt kan gå
jag börjar bli trött av allt just nu men bara gilla läget och hoppars det blir bättre
få se hur mycke jag orka göra idag men änn så länge har inte paniken kommit
så en sak till undra vad min lilla våg är???? änn så länge har inte paniken krypit fram
det är någon som har gömt den för jag var så nojjig och skulle väga mig på den hela tiden
men nu har jag inte vägt mig på över en vec så tycker nog att den kan komma fram snart
och jag lovar att jag inte ska ställa mig på den varje dag bara en gång i vec
för nu vet jag att jag kan vara utan den så länge
vad händer mer annars idag ja jag ska försöka plocka lite
och sen hoppars jag att jag får svar på hur mitt prov gick
jag ska snart gå och fixa mina meduciner skulle ha gjort det i går
men det var lite mycke igår så det blev inte av så få ta det nu till frukosten och fixa min dosett
och efter frukosten ska jag ta ett långt varmt dusch och se om jag kan värma upp mina leder lite
så man kan fixa lite i hemmet
ni får ha en bra dag alla vänner/läsare puss och kram
Bye bye

Kommentarer
Postat av: engelsson

Hehej..vad det strulat för dig på alla håll.. Jag ska försöka komma på torsdag medan maken kör soffan och hjälpa dig lite.. O den där vågen har jag då ingen ANING om..faktiskt..kram

2012-04-24 @ 19:07:51
URL: http://engelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0