jag kom på en sak.......

Det hadde jag helt glömt det är ju valborgafton idag
hur kunnde jag glömma det?????
jag brukar änndå inte gå och kolla på det jag gjorde det när jag var barn men inte nu längre
lite synd kanske
och en sak till jag har glömt våran kung fyller ju år åxo ju
GRATTIS KUNGEN på din dag och att du har haft en fin dag med nära och kära
sen kom jag på att jag inte har något ljud på min dator jag måste snart skaffa mig par högtalare
innan jag blir tokig att jag inte kan höra vidiobloggar m,m
ska inhandla det snarast ska bara vänta tills jag får pengar
nu kanske ni undrar om jag inga högtalare har jo men nu ska jag ha andra
för dom går inte in här nu med mitt nya data bord dom fyller för myckert
så jag ska köpa några enkla och smidigare
nehe nu ska jag gå och lägga mig som att jag och tuppen är uppe först så
jag hoppars att ni har haft en trevlig valborgsafton
natti natti mina goa vänner/blogg läsare puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0