Jag är hopplös

Godmorgon alla läsare
Jag sitter med mitt kaffe nu och jag måste bara berätta
först att jag här tortalt hopplös
jaha vad var det nu igen nu har jag glömt det* hum*
vänta så kommer jag nog på det fasiken jag hadde det på tungan just innan
och nu är det pust väck allså ibland blir jag rädd för mig själv
ena stunden kommer jag på vad jag ska skriva och nu så borta
det är lika dant att jag ska dela ut min meducin på söndagen efter jag har tagit dom sista på morgonen
men vad gör jag jo tar det sen och vad händer
jo måndag morgon på frukosten har jag kommit på att jag inte har delat ut den
så då får jag sitta och göra det först och så är det var gång
ska bli välldig förvånad om det inte blir så någon gång
för just nu när jag tänker på det så har jag inte delat ut den ännu
och nu sitter jag och bloggar ja mitt minne är skrämand kort
fast en del saker glömmer jag inte
ja jag vet inte !!!!! jag förstår mig inte på mig själv ibland
mina vänner var ju här igår och peos syster och kille det var trevligt
men mindre trevligt va att dom slog sina huvund ihop och tog min våg ner till den nya lägenheten
så jag inte kunnde ställa mig på den i dag hum inte snällt
och sen sa dom att dom har gömt det så jag inte skulle hitta den
och vad jag tycker om det???? ja jag vet inte riktigt
änn så länge har jag ingen panik så vi få se hur det går med det
det får tiden ut visa
jag känner mig lite lungnare idag änn vad jag gjorde i går
för nu är det inte lådor över allt
men nu kom det en sak som jag inte gillade och det är jag har fått början till komenist vec
och den vill gärna strula med mig innan den kommer igång riktigt och detta har jag inte tid med
för det första skulle jag ner och tagit prov så nu får jag vänta med detta
men jag vet att jag har bra vänner som finns för oss så jag ska försöka att inte stressa upp mig
solen lyser så fint idag och man kan höra fåglarna sjunga idag så härligt
vad händer idag ja det vet jag inte riktigt men ska försöka göra lite här hema ingen ide att skriva vad
för det blir visst aldrig som man skriver så vi säger så här jag ska små plocka lite för det brukar jag ju göra
och middagen ja det blir väll restarna ifrån igår tor jag
hoppars nu att det går bra för min älskling att jobba han skulle försöka att jobba idag
och jag hoppars åxo att dom hör av sig snart om hans prover så vi få veta om dom hittar något fel
nehe nu är det snart frukost och då kommer älsklingen så nu måste jag kila och förberda frukosten
ni får ha en bra dag alla läsare /vänner/bloggare ja alla
vi hörs puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0