Hej ho

Tjena tjena alla vänner/läsare
Idag vaknade jag upp med världens huvudvärk skit kul *Not* men nu är det bättre
och solen skinner så fint skönt det så kanske man kan få lite energi idag
min älskling vara hoss doktorn igår och tog en massa prover
plus han skulle ta prover hemma åxo ett kisse prov och ett baja prov idag
som han nu har varit och lämmnat på förmiddagen innan tio skulle det vara inne
sen hör läkaren av sig nästa vec så får vi se hur det går
hoppars att det inte är något allvarligt
jag vet inte om det kan vara att han är stressad på något sett eller något annat
ja vi får hoppars på det bästa
nu är han hoss sin mamma och pappa och hälsar på
vi åt inte upp salladen igår så vi ska äta den till middag
och nu sitter jag tele kö på abf det är 70 före mig
och skulle ta 8 min hur kul är det
och inte är det lätt att hitta jobb heller
inte konstigt att man mår dårligt av all stress runt om detta
jag har inte så mycket att skriva idag
så ni får ha en toppen dag mina vänner/läsare
puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0