GLAD-PÅSK

Japp nu reser vi alla till blåkulla mina vänner och läsare
jag kom ihåg när man var liten så klädde man ut sig till påsk kärring och gjorde små påskkort
som man delade ut så fick man lite godis eller pengar när man gick till grannar
och man fick påsk ägg av sina föräldrar
ja och nu när man är stor får man varken påsk ägg eller klär ut sig *hum * va trist
ja och ingen påsk pynt eller påsk middag nej inget sådannt i år lite trist
men just nu bor vi i en flytt låda jobbigt men så är det när man snart ska flytta så
men ett litet påsk ägg skulle man väll kunna få och påskliljor????
nja det blir nog inte av om man inte gör det själv och hur kul är det
ja min älskling är inte just den romantiska typen
*hum* undra om man kunde lära han detta hihihi
nja vem vet en vacker dag så kanske det kommer en och lär ut hur man gör fniss
idag har vi fått fönsterna putsade en som kom och gjorde detta skönt så nu är dom fina
sen har vi varit hoss våra goa vänner och drukigt kaffe och lånat deras lådkärra
och nu tittar min älskling på hokey
och jag bloggar och är på fb i mellan åt
ni får ha en trevlig påsk alla så hörs vi
puss och kram
Bye bye
så man får titta på domma bilderna i stället hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0