Flytten

Godmorgon alla vänner /läsare
jag vaknade halv sex har sovit si och så nu sitter här jag med en kopp kaffe och hör fåglarna sjunger så vackert
jag är öm i hela kroppen men nu har vi fått ner allt i den nya lägenheten
men hjälp var grejor man har det är ju inte klok
när jag kom i upp i morse så tittade jag förvirrad på allt och tänkte jaha vad ska man börja någon stans
ska bara tala om nu ska jag inte flytta på länge för det här orkar jag inte med
men vi hadde goa vänner här allså dom skulle fått varsin guldhjärta av oss
ja om jag inte haft dom så hadde jag nog fått panik
dom är så lungna och hjälpsamma och bra ider om saker och ting
ja jag hadde inte klarat mig utan dom tack snälla
ja sen hadde vi ju peos syster och kille och kristian som åxo var duktiga
men sen hadde peo en jobbar kompis åxo och han hadde jag svårt med
för han va hög ljud och hadde massa pauser
inte för att man inte fick ha det men han kunnde ju ha det samtidigt som killarna som slet som djur
fast min älskling sa att han var duktig i den andra lägheten
ja inte vet jag men han ska jag inte ha till hjälp fler gånger inte till att flytta i alla  fall
ja jag vet vad vi har att göra idag packa upp
men jag kommer ta det lungt för jag är helt slut och jag ska iväg i morgon
ska ju orka med att gå till mattias ska vara vid mattias halv nio och efter det ska jag ta prover
min gumma från småland ringde i torsdags och pratade lite alltid trevligt att prata med henne
man blir ju på bättre humör jag saknar henne grymt mycke jag var inne och läste hennes blogg
då såg jag att hennes son hadde fått lägenhet och skulle flytta den 1/6
hua då vet han vad han ser fram i mot fast är ju klart han är ju ung och rask
och har säkert många unga vänner så det går nog unndan
nehe nu är min älskling uppe springer här fram och tillbaka och stör
så jag tappar vad jag ska skriva så det är lika bra att jag går och fixa frukosten
och vara med honom så vi får höras senare eller en annan dag
ha det så gött mina vänner/läsare  puss och kram
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon Gumman, skönt att höra att det gcik bra med flytten, tänkte på dig hela dagen. Haha när dte gäller Robin så har de inte så värst mycke att flytta, så det blir enklet

2012-04-22 @ 09:27:39
Postat av: Anonym

puss kram

2012-04-22 @ 09:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0