Bläääääää!!!!!!!!!!!!!!!

Hej hej alla vänner/läsare
Vilken natt hua ont i var ända del har sovit som en kratta för värken ville inte vara snäll mot mig
och kallt var det åxo i sovrummet inatt var nog kallt i natt
men jag orkade bara inte att gå upp och vrida på mer på elementet
så idag är det inte alls min dag och datorn strulade som bara den
så det tog bra stund att få den till att funka den stängde av sig bara sådär och fastnade m,m
och det ska man inte göra med mig så här på morgonen  Grrrrr
och mina ben vill fortfarande inte som jag vill så jag hinner knappt på toa nääää inte alls kul
så idag blir det inte många knop inte nu på förmiddagen i allafall
jag ska ringa och beställa tid hoss mattias idag
sen i eftermiddag kommer några goa vänner  och hjälper oss att få ner gardinerna
så nu snart börjar det synas att vi ska flytta
ja just det vi var iväg hoss några goa vänner som har fyllt år
vi hadde köpt lite presenter till dom vi skulle bara vara där en liten stund
som att vi gick så sent på förmiddag
men oj va tiden gick fort obs så va klockan halv nio ja tiden går allders fort när vi är där
nehe nu orkar jag inte sitta här mer
så ni får ha en härlig dag
ja just det solen skinner så fint här idag härligt
puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0