Barnvakt idag

God förmidda alla vänner/läsare
Idag vaknade jag upp med huvudvärk inget kul alls
ja här går det sin lilla gång med upp packningen jag hoppars verkligen vi blir klara snart
men det är så myckert annat åxo så man önskar tiden var lite längre ibland
i helgen är det fullt upp igår var grannen inne här en liten stund med hennes lilla flicka på 3 1/2år
hon är en solstråle men en bestämnd liten dam som vet vad hon vill vi ska passa henne några timar idag
ska bli kul
och i morgon ska vi till peos syster som har fyllt år
så på söndag hoppars jag att vi hinner packa upp lite underdagen
sen skulle visst hans syster och kille komma efter fyra och hjälpa till att göra färdig den gammla lägenheten
ja så här är det full rulle undra om jag blir färdig men den nya lägenheten tills jag fyller år
jag hoppars verkligen det annars vet jag inte vad jag gör
önskade min gumma från småland var här men tyvärr så kan man inte få allt
men hon kommer när hon kan
ja en sak till hon ska bli mormor va skoj jag har vetat om det ett tag men fick inget säga
men nu så var kul Grattis gumman va spännande första barnbarnet
ska bli kul att se vad det blir för mirakel en söt såddan vet jag att det blir
jag tycker det ska bli lika kul
som att jag känner min gummans barn och har sett henne när hon var baby
nähe om jag ska gå och bädda och vika ihop tvätten jisses vad tvätt fem hela maskiner
ja just det dom har öppnat en ost afärr här som jag tänkte jag ska kolla en dag få se när jag får tid med det
ni får ha en trevlig fredag puss och kram
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Hej, vännen!

Du som har slitit och jobbat med flytten har t o m hunnit med att blogga en massa och jag som inte gör någonting får inte tiden att räcka till. Mysko!?



Men nu har jag läst ikapp mig lite och förstår att ni har tagit nya bostaden i besittning och kan kanske så smått börja pusta ut, det värsta är gjort, sen gäller det bara att få allt på plats, men det kan ju få ta lite mera tid...



Det är mycket som händer runt ikring dig om jag uppfattar det hela rätt? Men jag har ju bara läst din blogg en kort tid, så det tar nog ett tag innan jag hänger med i svängarna. ;)



Ha en fortsatt fin fredag och en trevlig helg.

Kramis!



2012-04-27 @ 12:32:03
URL: http://aprilsus.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej gumman, vist vist kommer jag men det får vänta till nästa lång helg, trevligt att läsa ditt inlägg saknat dig, ses snart puss kram saknar dig

2012-04-27 @ 14:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0