April april din dumma,,,,,,,

Hej hej  mina vänner/läsare
Nu sitter jag här och dricker mitt goa kaffe och mår bra
och ser hur fint väder det är ute solen skinner så fint
igår snöade det lite men som tur är så stannade det inte kvar
nu vill man ha våren och sommarn
jag hann med en massa igår det hör inte till det vanliga
men kul att dagen blev som man ville
jag fick handlat lite presenter och var hoss grannen efter det och drack en snabb koppkaffe
sen hem lagade mat kasslergratäng
maten blev lite sen men det fick gå bara det inte händer för ofta så
bädda rent och vikade ihop tvätten och packade några lådor
så igår var det ös på kärringen hihihihi
vi få se vad dagen har att erbjuda vänta jag kom på en sak kommer strax
så nu har jag plockat upp färs till middag få se vad det blir köttfärsås kanske eller biffar ja vi få se
ja idag ska vi flytta på lite lådor bort från fönstren så vi kan ta bort gardinerna
och sen ska vi packa några lådor till
jag känner mig lite stressad när min älskling tjatar om flytten eller människor vi känner frågar
hans syster är på hela tiden om detta
men om det är riktigt så har hon faktisk lägenheten hela april och vi har ju våran
så vi har ju adressändringen till det och det har säkert hon åxo
hon pratade om att vi kunnde få låna en nyckel och flytta in lite saker m,m  om vi ville
hon hadde besiktingen i fredas sen var det visst en matta som skulle göras iordning som hadde släppt
så första maj skulle vi flytta och om vi får flytta in lite saker innan så är det ju en bonus
och därför tänker jag inte på det så myckert så blir man inte besviken om det inte blir innan
bara hans syster kunnde sluta tjata om flytten och andra
jag kan förstå att dom kanske tycker det är skoj att vi ska flytta till en annan lägenhet
men jag blir bara så stressad
men min älskling ligger fortfarande och sover i lungna ro
*hum* undra om jag får äta frukost själv idag?????
ja just det är ju första april idag hoppars nu inte man blir lurad?????
det brukar vara svårt att lura mig som att jag är en ganska mistänksam person och litar inte på så många
ja vi få se
kom ni håg den där ramsan
April april jag kan lura dig vart jag vill din dumma sill
tror den gick så
nehe nu ska jag ta lite frukost och börja komma igång dagen
ser ut som jag får äta själv idag jaja det får ju gå
ni får ha en härlig söndag
puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0