Åååååå NEJ

Japp här snöar det hur kul är det NOT
det skulle ha snöat igår men kom idag i stället
jag tror mina goa vänner är glada att det kom idag i stället som dom var på loppis igår
men jag tror nog att dom tycker som vi att nu är snö tiden föbi för denna gång
nu kan den komma till hösten igen
jag glömde säga att min älskade pappa ringde här om dagen och önskade en trevlig påsk
jag blev så glad att höra ifrån han och han lever och har det bra
och peos syster och kille var här igår så vi fick handlat
men det var inte kul att handla igår fick ont i magen och blev stressad
så jag fick inte med allt jag ville ha
ja ni som inte känner mig så gillar jag inte gå  i affärrer
jag blir lätt stressad och varm så jag vill bara bli klar med det jag ska handla
så jag är inte den som kan vara inne i en affär i flera timar
hahahaha kan ni tänka er att det finns tjejer som inte gillar gå i affärrer
fast jag brukar säga att jag inte är någon tjej jag är ett  det
jag gillar inte gå i afärrer eller laga mat m,m ja  jag är nog ett DET *fniss*
nog om detta vi fick handlat sen åkte vi hem
och drack kaffe och fikade
och sen var dom andra borta kolla på lägenheten dom tycker den var fin
men sen när peo sa att det fanns bara en gaderob med hyllplan så fick jag ju panik
vad skulle jag lägga alla kläder och sängkläder och handdukar m,m
ja den här flytten blir min värsta madröm
vart allt ska få plasst m,m
den är ju bara 3 kvadrat mindre men det är mindre skåp och väggar
men det blir säkert bra när det blir klart och så
min älsling är fortfarande rosslig i halsen jag hoppars verkligen inte jag blir smittad för jag hatar förkyldning
sen blir jag så dålig ner klubbad säl av förkyldning ja jag orkar inte många knop när jag är förkyld
så jag hoppars jag slipper det har inte tid
för idag ska vi tvätta och jag ska komma på vad vi ska ha till middag
*hum* varför ska det vara så svårt att komma på vad man ska ha att äta
igår vad det lassange det var gott
min älskling var på hokey igår det var lika bra att han gick på det för han bara tjabbade igår
så då fick man lung och ro några timmar
jag satt och kollade på den nya tintin på dvd den var ok
jag har en till film som jag har tänkt att kolla på blir nog senare idag den heter drive arthion/drama
få se om den är bra om jag hinner
för jag ska diska och vika ihop kläderna idag och packa några lådor till
så när peo mår bättre ska vi gå ner med några lådor till den nya lägenheten
jag glömde tala om vad vi åt i går kväll
ost bricka det var dö länge sedann jag åt detta
jag tror aldrig jag har haft det med peo så det var på tiden
det var gott
nähe mina vänner och läsare nu har jag inte tid att sitta här
nu är det frukost sen fullt ös
ha en bra dag
puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0