4/4

Hej hej alla vänner/läsare
Ja idag är det härligt väder ute solen tittar fram redan men det är nog kallt
här är allt toppen förutom jag fick inte på spotyify idag höll på en bra stund
nu orkade jag inte med den mer så nu lyssnar jag på widowsmedia radion i stället
jag hatar strul skärskilt på morgonen
igår var peos föräldrar här hon hadde med nybakt med sig så vi tog en fika och pratade lite
men det som blev över fick dom ta med hem jag vill inte ha för myckert sådannt hemma
dom var åxo kollade lägenheten vi skulle ha dom gillade den
sen efter dom hadde gått så kom pojken en stund men han var inte så här länge
dom håller på att flytta dom skulle flytta ner i byn
idag ska vi ner och kolla på en matta till sovrummet få se om vi kan hitta en fin
dom har ju inte så myckert att välja på
jag ska gå ner nu på förmiddagen så jag får snart hoppa in i duschen om det ska hinna torka innan jag går
jag möter upp min älskling där
och jag har inte kommit på vad vi ska ha till middag heller
och min älskling ska på möte vid ett
så vet inte om jag hinner göra någon middag
vi kanske skulle ta en sallad eller något ja vi få se
ja just det jag har ju glömt att berätta en rolig sak
Vi ska på barndop hoss mina goa vänners dotter
som ska döpa sin söta lilla zelda i juni tror jag det var vi blev jätte glada att vi blev bjudna
men så har jag ju en liten förbi eller ganska stort jag gillar inte gå på festligheter till sånna jag inte känner
jag känner ju deras dotter familj men iu inte dom umgås med
så vi få se om jag kan få bort rädsla till vi ska dit är ju först i juni tror jag det var
ni som står mig nära vet ju varför jag inte gillar att gå
dom har förvarnad dottern  att vi kanske inte kommer
men jag vill gärna gå så vi få se om jag kan övervinna min rädsla
nähe nu hinner jag inte sitta här längre vill gärna duscha innan frukosten
ni får ha det gott alla mina läsare ha en bra dag
puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0