28/4

Hej hej alla mina vänner/läsare
ja som alla har räknat ut så sitter jag med en kopp kaffe och försöker vakna till
eller det är nog andra nu det är trögt att vakna idag är shita trött idag
men det är jag ju nästan alla morgonar fattar inte att det ska vara så segt jämnt och trött
jaja nog om detta
vi satt barnvakt igår det gick jätte bra och skoj här gäller det att hänga med i svängerna full ös hela tiden
tur att vi var två så vi kunnde byta av varandra
ja idag är det en massa jag ska försöka hinna med innan vi åker till peos syster och fira henne
jag hann inte vika tvätten igår så den ska jag försöka med
efter jag ätit frukost sen ska jag leta upp min stick ring
så kan jag sticka lite medanns dom andra kacklar som en hönsgård
jag är inte mycke för festligheter och så men ibland måste man ju bjuda till lite
och jag är ännu värre om det är nya människor jag inte känner så håller jag mig på min kant
och om jag kan så smiter jag gärna unndan om det går jag har inte varit sådann innan
men jag har fått mina törner i livet som har gjort mig som jag är idag
och jag gillar väll inte det riktigt för det hindrar mig myckert att vara med om trevliga saker
men jag jobbar på det så
här kommer bilden på mina stickringar
dsc00184-1 det är jätte skoj och man får inte ont heller man kan sitta med det hur mycke man vill
har gjort en och annan mössa
halsduk ska man åxo kunna göra och stor skaf överhuvudet men det har jag inte provat ännu
nehe nu hinner jag inte sitta här längre om jag ska hinna med det jag ska göra
innan vi ska åka till peos syster
så nu frukost
ni får ha det gott mina vänner/läsare puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0