11/4

Tjena tjena alla mina vänner och läsare
Hahahaha nu kan man ju tro att jag har en massa läsare men det har jag inte
men skriver så så blir ingen glömd och vem vet en dag kanske någon hittar min sida och gillar den
men som jag sa innan först och främst är den för mig och skriva av mig mina känslor m,m
och vem vet kanske är det någon annan som känner så åxo
men vet ni vad jag fick inte skit gjort igår heller
och det är fortfarande trist väder bara regnar och regnar och mörkt ute så man blir ju mer änn vanligt deppig stackars älskling han blir nog blöt på sitt jobb idag
han som nyss har varit förkyld
och vad händer idag ja det vet jag inte bäst att inget skriver för det blir inte som jag vill änn då
ja detta vädret gillar jag inte blir så låg då
och laga mat har jag inte lust heller se om jag kan få älsklingen att köpa en kyckling sallad till mig
så slipper jag göra mat
jag måste berätta en sak till er innan jag kila vidare ska ju ha frukost snart
Jag och älsklingen har bytt sida av sängen
så nu sover jag skita gott nu sover jag hela natten och vaknar bara tidig på morgon för att pissa
sen sover jag lite till skönt och sängen ser inte ut som hej kom och hjälp mig på morgonen
att vi inte har tänkt på det innan
nehe nu får ni ha det så gott nu kom min älskling och han mår visst inte bra han har ont i magen
så han ska beställa tid hoss doktorn hoppars han får komma dit man blir ju orolig
hoppars inte att det är något allvarligt
nähe nu får jag gå
ha det så gött alla mina vänner/läsare
puss och kram
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gumman då, inte bra. Hoppas att dte inte var något alvarligt med Peo, säkert bara magsjuka. Ha det gott puss kram

2012-04-12 @ 07:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0