VA TRÖTT JAG BLIR !!!!!!

japp en ny dag men den ser nästan ut som den förra men lite bättre känner jag mig
men har fortfarande kvar hostan och förkyldningen men mindre täpp
och min älskling ja han är nästa frisk Va fuskigt han har varit sjuk i 4 nu och jag i 8 kul.kul.
han säger att han ska jobba i morgon och jag ska försöka gå til abf i morgon vill inte ställa in den tiden åxo och sedann har jag inte varit ute sen jag insjuknade så kunnde vara skönt att komma ut lite man får bara hoppars vädret blir bättre det har regnat den mesta tiden nähe nu ska jag berätta något

trevligare min goa peo gjorde här omdagen han är bara så söt
han messade mig på

Mobilen så här stod det 
Du är min kära ock du ska bli min fru och det lovar jag o svär.
Du är mitt allt o min solstråle ock jag vill inget annat än ha dig vid min sida livet ut
puss älskar dig jätte mycke. puss puss.

Vistt  va det gulligt av min sötnos ja vi har snart varit i hop i 4 år slutet av november  Love You Darling puss puss
Nähe  nu får jag vila lite ni får ha det så gott och en trevlig tisdag bye bye bloggen* poff*




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman

ja det var gulligt även om du visste så alltid trevligt att få som ett sms, speciellt när an inte mår så bra

2011-09-13 @ 18:50:08
Postat av: eva

ja visst är det jag blev super glad

Postat av: engelsson

Sicken sötnos han e..

2011-09-14 @ 15:10:06
URL: http://engelsson blogg.se
Postat av: eva

japp han är verkligen en sötnos hihihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0