Va kul.

Ieftermiddag kom en god vän till oss det va så skönt att få lite annat i vårat liv nu när man har varit isolerad han kunnde inte hålla sig borta längre så få hoppars vi inte smittar ner han men det var mycket trevligt sen var peo och hämtade varsin pizza jag tog en med tonfisk och peo tog en med strips på och pizza får jag äta eller nääää är inte bra men jag få ta och skärpa mig när jag blir frisk sen pratade jag med min gumma på tele och nu i kväll ringde anja hon ville komma till mig i morgon på förmiddagen men som att jag ska till abf på förmiddagen så få vi ta det en annan dag typiskt men men så kan det gå nu ska jag gå och titta på lite tv ni får ha en det kramis  ses i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0