TJOHO.

Godmorgon allers idag känns det mycket bättre skönt det har fått sova lite mer ja vad händer idag jo jag ställde mig på vågen och det var inget kul har gått upp jag blir så trött men är ju klart jag har ju inte orkat så mycket dom här dagarna och mat blev det som gick fort att till laga eller hämtade hem  så när jag blir helt frisk så blir det SKÄRPNING kan inte hålla på att pendla mellan 10-12 kilo var gång är ju trist vill ju fort sätta med min nergång hadde ju tänkt mig 20 kilo till jul allså samanlagt men det blir nog svårt att det ska vara så jobbigt att gå ner ingen dans på rosor precis jobbigt som bara den jag får inte ihop det jag försöker med lchf metoden men inte lätt och sedan har jag jojo bantat ihela mitt liv efter hur jag mår och nu försöker jag jobba med mig själv men är fasiken inte lätt och sen har jag fått socker åxo som jag jobbar på
men jag har en toppen pojkvän och bra vänner så det är jag glad för
nähe nu hinner jag inte sitta här frukost
och göra mig ordning ska till abf hoppars inte jag smittar ner dom hahahaha
ha en go ons vem vet vi kanske ses mer idag
KRAMIS Bloggen

Kommentarer
Postat av: engelsson

Tack gumman

2011-09-14 @ 17:32:59
URL: http://engelsson blogg.se
Postat av: Anonym

Bara du blir helt frisk så kommer du igen..

2011-09-14 @ 18:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0