Segt

Vilket härligt väder idag solen skiner fåglarna sjunger här utan för
man kan ju inte annat vara glad eller?
min natt har varit jobbigt ont över allt inte van att gå så mycke
som jag har gjort dom här två dagarna
så idag ska det bli en lung dag
men jag fattar inte tiden går så fort
har ju inte hunnit med något alls som jag vill
finns ju änndå saker jag ska göra fast jag tar det lungt
ja jag har hunnit kika lite i fb ochi bloggen och ätit frukost
sen inte så mycket mer jo min gumma ringde men vi han inte prata så mycket hon fick batteri slut
och tiden bara rinner i väg för mig
hadde tänkt hinna duchsa och läsa lite av min bok
jag läser nu som jag har lånat på bibblan den heter bögslungan av per alexandersson
den verkar bra har inte kommit så långt ännu få se om jag får tid att läsa den
hör och häpna jag hadde tänkt att göra middag åxo få se vad det blir
peo kanske ska följa med hans syster till sina föräldrar i eftermiddag
tycker jag gott att han kan göra änn sitta här hema jämt
så då kanske jag kan ta och läsa min bok få se
det brukar ju aldrig bli som man planera
nehe nu har jag absolut inte tid att sitta här längre vem vet kanske
dyker jag in lite senare
tja tja mina vänner /bloggare  ha en fin dag kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0