Oroligt

Ojoj vad  jag har sovit oroligt i natt halva min madrass ligger utan för
fast det gör den ganska ofta peo får alltid rätta till den sedann
när vi går upp jag orkar inte den är ju skit tung
åååå vilket härligt väder solen lyser in på mig när jag sitter här och skriver
ser ut som att det blir fint väder idag åxo vilken tur man har
idag är jag glad för jag ska gå till min gumma måste bara berätta lite om henne
ja det är en hon ni som känner mig vet att jag har svårt att umgås med tjejer
för jag tycker dom är nyfikna och skvallrar mycket massa fniss
så jag trivs bättre i killars sällskap har alltid varit en pojk flicka när jag var liten
och jag har svårt att lita på folk
men den sista tiden har jag hittat tjejer jag trivs med
och det är inte vardagligt för mig
allså jag säger inte att det finns bra tjejer
för det finns det
men jag har bara inte hittat dom förr nu
ja jag har ju några gammla vänner kvar men dom finns i småland
jag saknar dom grymt mycket
så det är skönt att har hittat några här åxo



men nog om det nu ska jag prata om min gumma jag ska till vi har inte kännt varandra så länge fast det känns som vi har känt varandra i flera år
Hon är den uderbaraste vän
.snäll
.omtänksam
.rolig
.ödmjuk
.förstår mig /allså läser av mig bra och det är inte många som gör.
.lyssna
.bra råd och tips
Ja man kan skratta ihop och gråta och vara arg
vi har båda varit med mycket i våra liv och vi är ganska lika hur vi är och så
ja inte allt och det är nog tur det men jag är så glad att jag har hittat henne
hon är en god vän \gumma som jag aldrig vill mista
vi har aldrig bråkat och hoppars inte vi kommer göra det
men om det skulle hända så löser vi det åxo
för jag vill inte mista henne som min vän
för det är inte lätt att hitta bra vänner
jag har en till som jag litar på vått och torrt men hon bor tyvärr i småland
och jag saknar henne grymt myckert
klart har jag några till men har svårt att öppna mig dom är åxo bra vänner
haft sedann jag var liten
nähe inte tid att sitta här mer nu
lite frukost sen till min gummar och dricka kaffe och ha trevligt
ni får ha en härlig dag tja tja puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0