Ont

Ja nu är jag här men idag är det ingen rolig dag
det trycker på bröstet och hjärtat något som jag inte är van vid
och jag som skulle ner och kolla på höstmarknaden skit kul
nopp jag får snällt stanna hemma jag kom först upp vid 11 idag kunnde inte komma upp innan
och nu sitter jag och fryser här när jag skriver vet inte om det är för jag har så ont eller vad
jag brukar frysa när jag har mer ont änn vanligt nu äntligen jag har blivit av med min förkyldning ska jag få detta jag blir så trött jag spekulera lite i vad det kan vara
om det är för att jag har hostat myckert
eller panikångerst som att jag tänkte på mamma härom dagen
eller om det är lite för mykert nu med abf och kurator och om mitt socker och min vikt som inte vill som jag
och saknar min gumma i småland tänk om man kunnde fixa körkortet men är så dyrt och inte är det så lätt heller
ja är hur mycket som helst i mina tankar
ja det är bara kämpa på och försöka få det att bli bättre och ta en dag åt gången
och nu gick min älskling ner och ska kolla på höstmarknaden med hans syster och pojkvän
och jag ska ta och vila lite så ni får ha det så gott alla mina vänner och bloggare
kramis tja tja

Kommentarer
Postat av: pia

gumman lilla krya på dig finns jo här, måste träffas innan det blir vinter, puss kram

2011-09-24 @ 23:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0