Nu är det kvällen

Nu är det kväll och nu har vi sett robinsson och ska snart lägga mig är skit trött men först ska jag skriva lite idag var peos ungdomsvän här det var trevligt sedann stack dom ut och skulle fixa kenot vi ska försöka vinna en massa pengar hur nu det ska gå till hahahaha idag hadde vi bara 4 rätt så där blev det inget idag men vi har den på 14dagar så vi få hoppars att det kan bli en slant sen var dom borta och fikade hoss några vänner så jag hadde en stilla stund här hema men annars har dagen varit ganska bra förutom den förbanade hostan jag hoppars verkligen jag får sova mer i kväll jag vet inte allså hur länge sedann jag fick sova ut är nog därför jag har ont ihuvudet så det kunnde ju vara helt underbart om man kunnde få det nu sova
ska jag hoppa in och kolla runt lite på fb en stund innan det är för natten
natti natti ses i morgon kram

Kommentarer
Postat av: engelsson

Hehej, hoppas din dator skärper till sig..kram..

2011-09-16 @ 10:09:08
URL: http://engelsson blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0