Mina Tankar

Ja jag bara undra en sak varför få man inte vara som man är ????
om man är fet så är man ful och sjuk och inte ta hand om sin hälsa
men det kan ju ligga något bakom det hela är det ingen som tänker på det ????
idag tycker jag hela samhället är stressad man får inte vara som man är för då tittar folk konstigt på en som man är ett monster eller något
människor har blivit mer elaka pratar bakom sin rygg och skrattar åt en m,m
ja det kanske var så förr åxo men tycker nog man hadde mer respekt änn idag
finns ingen människa som är perfekt om någon tror det
och om man är rak och ärlig japp då får man skit av det åxo
många säger att dom vill ha det men sen när det kommer så
vad händer
så flippar man ur ja det är inte lätt här i värden
jag tycker alla värda hur man änn ser ut eller är
men det är min åsikt vad tycker du?????
jag orkar inte lägga ner av alla negativa och energitjuvar och svartsjuka
dom plockar jag bort
det finns säkert några som smyger in här och kollar sen pratar en massa bakom min rygg
men till er kan jag bara säga hallo hur gammla är ni
och jag bryr mig inte jag skriver denna blogg först och främst till mig
så jag ska må bättre sen om någon vill läsa och dela med sig
så ok för mig för jag tror inte jag är ensam om detta????
vi lever bara en gång och då vill jag ha ett bra liv som det går
jag har en bra pojkvän och underbara vänner både här och i småland men visst kan livet vara jobbigt i bland men så är det nog för alla
och ni som håller på med erat skit mår ni bättre av det
tror jag inte eller gör ni ????
jaja jag är som jag är och kan ni inte ta det så stick
Tja tja bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0